Tillbaka på bloggen!

Hoppas ni haft en underbar sommar - som ännu inte är slut!
Jag ska inte sluta med mitt bloggande - har ju nyss börjat 😊. Har bara haft ett lite sommaruppehåll.
 
Är nyligen hemkommen från en 24 timmars kryssning på Cinderella Viking Line. 
En kryssning fullspäckad med träning, föreläsningar, god mat (lite) sömn och massor med inspiration och 
glädje!!! Så gissa om jag är taggad att starta hösten med nya utmaningar!
 
 
 
Stort léende efter en föreläsning med gladiator Finax, som var bara en av flera grymma föreläsningar.
 
 
Och så ett riktigt crossfit pass med "Pansa" 💪🏃
 
 
Hann även med en kort vila på soliga däck, innan det var dags för att mosa abs & ass! 👍
 
En sådan här resa "kickar" verkligen igång mig! Är nu fulltankad med inspiration
och energi. Så idag söndag sitter jag med min målbok. Tänker, skriver, planerar hur
och vad jag vill med hösten.
 
● Jobbrelaterat (som Personlig Tränare)
● Familj samt sociala biten.
● Privat - träning, må bra, personlig utveckling.
 
......och det är mycket man vill! Så då återstår att sätta upp mål och göra en plan!!
Hur ska jag komma dit jag önskar i dom olika kategorierna? 
 
En metod jag ofta arbetar med till mina klienter är SMART.
● Specifikt
● Mätbart
● Accepterat/attraktivt
● Realistiskt
● Tidsbestämt
 
Vad vill Du i höst??
Skriv gärna något i kommentarsfältet du kanske vill dela, inspirera andra att göra.
 
Och så skulle jag vilja be om Er hjälp!! 
Vad vill ni läsa om? Ge mig förslag, så att jag kan hjälpa er att starta hösten på bästa sätt! ❤
 
Nu kör vi!!
// Anna
 
 Markera produkter

Kommentera här: